Vimital form

Balahé

Trådstartare
Hej på er! Har någon här provat Vimital form från Trikem? Av vilken anledning gav du det? Märkte du något av tillskottet, positivt eller negativt?

Sv: Vimital form

Har verkligen ingen provat detta tillskott? Det har ju ändå funnits sedan förra året någon gång, eller kanske längre?

Är också nyfiken, det enda ledtillskott jag hitills har fått någon effekt på är bioglucomin+HA på gammelhästen, resten har varken gjort till eller ifrån mer än i plånboken.

Enligt dem själva (han som utvecklat det) ska sammansättningen göra att det funkar optimalt som ledtillskott. Själv har jag inte testat, men kanske gör det till hösten.

Jo, det innehåller ju sådant som brukar anses vara bra. Förutom HA då, men det har de ju separat om man vill tillsätta det. Just nu tror jag inte tant är i behov av något, men jag brukar ge en kur då och då av något ledpreparat. Vi får väl uppdatera i tråden när vi (ev.) testat:)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama