Nu har vi nya grejer på gång min sambo och jag...vi har fått nys på att stället där jag hade ponny för ca 7 år sedan är för uthyrning. Stället är jättemysigt fem minuter till samhället och möjlighet att ha två hästar i ett fräscht stall. Stallet har två stora boxar då en missuppfattning jorde att fyra boxar blev två Problemet är hagarna då jag vistades i stallet fanns det hagr precis intill huset...här har ägarna nu ändrat en del och en del av hagrna har blvit viltåker med nysått någonting...ngn som har erfarenhet av detta och som har haft sina hästar på det????
Annars finns det en liten yta vid huset som kan bli en liten hage och även en ren skogsbit bakom huset som kan vara hage. En bit bort hade vi en hage innan men den har också blivit viltåker
En bit längre bort finns möjlighet till bra bete om somrarna men det ligger inte i anslutning till huset och man kan väll inte få allt eler???
Hur långt har ni till sommarhagarna ni som har det i anslutning till huset????
MVH
Snälla hjälp!!!
Annars finns det en liten yta vid huset som kan bli en liten hage och även en ren skogsbit bakom huset som kan vara hage. En bit bort hade vi en hage innan men den har också blivit viltåker
En bit längre bort finns möjlighet till bra bete om somrarna men det ligger inte i anslutning till huset och man kan väll inte få allt eler???
Hur långt har ni till sommarhagarna ni som har det i anslutning till huset????
MVH
Snälla hjälp!!!