Vill varna er...

R8n

Trådstartare
som bor i Tierps kommun eller i närheten.

Bind inte era hundar utanför affären eller ha dem lösa ute på gården utan uppsikt. Det är nämligen en liga som själ alla sorters hundar, stora som små. Och har dem till att träna kamphundarna med. Två hundar har stulits härifrån där jag bor och hittats helt söndertrasade på en soptipp döda.

En kamphund har även hittats, utan alla lemmar och inlindad i taggtråd- levande.

Så varna alla ni känner så att inte fler hundar går samma öde till mötes.

Om ni vill ha mer info kan ni PM:a mig. Vet inte hur mycket man får skriva i tråden.
 
Sv: Vill varna er...

nej men usch vad hemskt!!!

men detta sker dock runt hela sverige..det har stulits ett flertal hundar fr sthlm med...mammas väninnas hund (som kom från våran uppfödning) blev stulen en dag förra sommaren! efter att vi hört av oss till media fann en gubbe hunden i skogen några dagar efter å vi fick tillbaka han..:bow:

vittnen såg när ett gäng killar bara roffa åt sig den lilla hunden..ren TUR att dom dumpa (?) hunden å att den återfanns:bow:

men efter den händelsen har jag då ALDRIG bundit mina hundar nånstans obevakade..aldrig! (för de snoddes även en schäfer för ett tag sen...har ju både stora å små hundar jag,så jag riskerar INGET)

men det är rent ut sagt för jävligt att man ens kan göra ngt sånt!!! för jävligt...
 
Sv: Vill varna er...

Håller med dig, att de inte kan acceptera att de ska låta andras hundar vara ifred:mad:

Och varför syssla med kamp? det är väl bara för pengarnas skull:crazy:
 
Sv: Vill varna er...

Tycker man ska undvika att lämna hundar utanför affärer överhuvudtaget.
 
Sv: Vill varna er...

R8n skrev:
Två hundar har stulits härifrån där jag bor och hittats helt söndertrasade på en soptipp döda.

En kamphund har även hittats, utan alla lemmar och inlindad i taggtråd- levande.

Nej men gud så vidrigt. :cry: Vad är det för fel på endel? Usch usch usch!!
 
Sv: Vill varna er...

Nikkis skrev:
men detta sker dock runt hela sverige..det har stulits ett flertal hundar fr sthlm med...

Några år sedan, men ändå... En peron hade bundits sina båda rottisar utanför affären på söder och dom var borta när h*n kom tillbaka. Det var en efterlysning på P5. Så visst är det alla typer av hundar som stjäls.

Jag saknar ord. Ryser.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp