Vill jobba i "hästorganisation", är personalvetare

diamonia

Trådstartare
Finns det någon hästorganisation som har personaltjänstemän/personalchef etc ? Jag skulle gärna jobba nära hästar med frågor som berör "den världens" anställda men vill inte jobba direkt med hästar som anställld utan ha det som en hobby. Förslag?
Arbetar som personalchef idag.

Sv: Vill jobba i "hästorganisation", är personalvetare

SvRF, STC, SGC, SH, ASVH diverse försäkringsbolag etc. har troligen allihopa behov av personalvetare på ett eller annat sätt. Du får väl sätta dig och kolla runt :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
1 912
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 195
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar