N
Nobell
Vet inte om denna tråden ligger rätt men ja försöker! Jo, det är såhär att varje gång ja ska tränsa min ponny så vill han inte öppna munnen..Han har aldrig varit sån innan fast han har heller inte varit sån så han öppnar munnen så fort man kommer med bettet. och jag fick honom som treåring..tror inte han har lärt sig riktigt
¨men nu så tar de ganska lång tid innan han öppnar munnen litelite grann..jag brukar stopp in ett finger i mungipan på honom men han har kommit på nått sätt att göra med käken så att han andå kan bita...det är jättejobbigt..
Är det någon som har varit med om liknande eller vet vad de kan bero på??..( vi har ett tre-delat bett som veterinären har sagt att vi ska ha)..
BÖrjar känna mig orolig..
tack på förhand!
¨men nu så tar de ganska lång tid innan han öppnar munnen litelite grann..jag brukar stopp in ett finger i mungipan på honom men han har kommit på nått sätt att göra med käken så att han andå kan bita...det är jättejobbigt..
Är det någon som har varit med om liknande eller vet vad de kan bero på??..( vi har ett tre-delat bett som veterinären har sagt att vi ska ha)..
BÖrjar känna mig orolig..
tack på förhand!