Japp.Extensions i en hästsvans? Är du allvarlig?
Fast det skulle inte falla mig in att skaffa till mina - även om ett par av dem har rätt ynklig svans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp.Extensions i en hästsvans? Är du allvarlig?
En snabb googling visade att du har alldeles rätt, det både finns och det används. Känner mest så härJapp.
Fast det skulle inte falla mig in att skaffa till mina - även om ett par av dem har rätt ynklig svans.
Hej jag har precis köpt en ny häst som har väldigt tunn och ganska kort svans som jag vill ska vara lång och tjock. Hon är 6 år nu och jag har en film ifrån när hon var fyra då hon har en jättetjock, lång och fin svans. Jag vill gärna att hon ska ha en sån svans igen. Hur ska jag göra? Tack på förhand
Bilderna måste laddas upp någonstans och sen länkas till.Jag har före- och efterbilder på min hästs otroliga svans- och mantillväxt, men jag kan inte få in bilderna i tråden. Väldigt irriterande.
Lägg upp bilderna på nätet, högerklicka + kopiera, klicka i svarsrutan här o så ctrl vTack.
Har försökt med det, men inte lyckats. Ska prova igen när jag har tid. Inte lätt att vara ett tekniskt pucko...
Länka bildadressen så fixar jag det....och igen...
Vet inte varför det inte funkar. Tror att jag ger upp nu.
Jag förmodar att det är en sajt där man måste vara inloggad på för att se bilderna.Men när jag klickar på länkarna så kommer bilderna fram... nu fattar jag ännu mindre.
Typiskt. Tack för din tid i alla fall. Det kunde ha gått...