Vilket upplägg?

Sv: Vilket upplägg?

Då har jag rört ihop det, det var en annan av deras helsyskon :)

åh, berätta gärna lite om henne, alltid kul att höra om släktingar till min sunny! Vad går hon för klasser nu?

Sv: Vilket upplägg?

Soli har gått MSV men jag hoppar LB ska debutera LA nu om ngn helg.. Hon är jätte snäll i stallet men lite ''galen'' när man rider... går sisådär i dressyren ;) jag tycker hon hoppar bra :D som en gummiboll... hon är jätte kelig och är 139,7 cm fux :P:P:P jag kan lägga upp lite bilder på henne:d vill du veta ngt mera? hon är 12 år...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar