Vilket träns är snyggast? (snabbt svar tack)

Sv: Vilket träns är snyggast? (snabbt svar tack)

Hahahaha, säg till när du hittar ett par ;) Jag vill ha sånna dära som många i världscupen har, tror de är från typ Butét och kostar typ 2.800 kr :angel:

Träns 2 eller 3, mest 2:an men det andra var också ok (säger dressyrmuppen som tycker om mellanbreda nosgrimmor :angel: )

Träns nr 3!!!! (Men utan snokremmen..)

Det blir träns nummer 1... tycker 3:an också är väldigt fint, men det ser lite för "dressyrigt" ut och hon är ju faktiskt en hopphäst nuförtiden :p

Ämelie skrev:
Det blir träns nummer 1... tycker 3:an också är väldigt fint, men det ser lite för "dressyrigt" ut och hon är ju faktiskt en hopphäst nuförtiden :p
BRA!

... 5678910

Nr 3
Det har snyggast spännen + att modellen i övrigt är fin.

första.. Dom andra ser ut som "billigt jux", som man kan köpa för 95 spänn... :angel: :D

Tycker alla är fina. Tycker det är svårt och välja efter att ha sett bilder bara på internet. Mycket lättare när man ser grejerna 'IRL' så att säga.. Men är alla Jacson eller? De är bra i alla fall, prisvärda. :)

ett eller två

svinfult med runa spännen, som på sista. :crazy:

Japp, alla är jacson träns, tycker de är bra kvalite för priset :) Har redan bestämmt mig för det första :bump:

Träns 1 tycker jag är snyggast!! :rofl:

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 525
Senast: Nevermind
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 248
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig... 2
Svar
23
· Visningar
3 864
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 072
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat