Vilket träns är snyggast? (snabbt svar tack)

Ämelie

Trådstartare
Ni får tänka er att tränsen ska vara svart med silverspännen...

Träns 1
Ja702.jpg

http://www.hippomarket.com/asp/max/Ja702.jpg

Träns 2
Ja12.jpg

http://www.hippomarket.com/asp/max/Ja12.jpg

Träns 3
Ja800.jpg

http://www.hippomarket.com/asp/max/Ja800.jpg

Behöver ej hjälp, då jag har sån fruktansvärd beslutsångest :o :crazy:

Senast ändrad:
Sv: Vilket träns är snyggast? (snabbt svar tack)

Sista! :) (annars gíllar jag träns med vitt foder, men inte det du lade upp :crazy: )

jag tror nog fortfarande på träns nr 3.. men jag kanske är lite partisk iom att min pålle är vit och det inte är så fint att ha annat än helfärgade träns på honom :p
träns nr 2 var annars jäkligt snyggt också, men inte på den hästen som är på bilden.. så ja, mitt svar är nr3 :)

Tycker också det är snyggare med mässing, men det blir inge snyggt med rostfritt pellhem bett och ett träns med mässingspännen :crazy: blir för dyrt att köpa nytt pellham bara för det...

Du får låta bli att äta en vecka eller två, så kan du sedan köpa ett mässingspelham
(Säger hon som är medryttare på färgkoordinerade pållen allan! :D )

Min hästägare har blivit såååå duktig på att matcha sedan jag kom in i bilden :cool:

SKulle inte beställt med vitt foder isåfall, skulle bli ett helsvart (fanns tyvär ingen bild)

haha, men det är mamma och pappa som betalar maten :rofl:... men man kanske ska kosta på sig ett mässing pellahm ändå, det är ju faktiskt rätt så snyggt :d ;)

Och så måste du ju självklart ha mässingssporrar och mässingsstigbyglar också... och mässingsknopp på ridspöt!

ett par mässing sporrar har jag redan... någon som vet vart man kan köpa ledade stigbyglar i mässing då?? :D

nä nu få du ta och ge dig... det här blir alldeles för dyrt snart :p :rofl:

det tredje tränset skulle vara snyggast på den hästen.

Jag hade köpt träns nummer ett och plockat bort snokremmen..

det nederata helt klart :)

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 525
Senast: Nevermind
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 248
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig... 2
Svar
23
· Visningar
3 863
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 072
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat