vilket skulle ni välja?

Breccia_

Trådstartare
jag ska köpa ett svett-täcke till min lille pålle, fleece är ju inte så där underbart året om.
valet står mellan;
cottonbig.jpg

Rambo Cotton Cooler, finns i navy m. vitt och grönt m. vitt.
jerseybig.jpg

Amigo Jersey Cooler
jerseycoolers.jpg

Antingen det bruna eller det blåa.
Douville.jpg

Och så ser hästen ut (om ni har missat det ;))

Så vilket skulle ni välja, det finns ju några olikheter; amigot går längre ner och jag tycker det är snyggt med lite kortare, tightare för då ser han så biffig ut :p Han brukar få ha ponnyns gamla fleecetäcke att torka med bara för att han ser så grym ut i det :o M.a.o. tycker jag hästen med Rambo't har för stort :rofl: :angel:
Men amigot är likt i tyget och jättefint också, på sitt sätt dessutom tror jag han skulle vara jättesnygg i det bruna.
Så, om ni hade en häst med W's utseende - vilket skulle ni välja?

Sv: vilket skulle ni välja?

Vilken snygg häst du har!! :love: Jag skulle nog välja amigot... Verkar smart med spänne under magen.
Dessutom snyggt. Om det bruna matchar hästens färg skulle jag nog ta det.

Cotton Cooler har också en dold maggjord, den syns inte där bara.
Eller, jag har för mig det? Iofs spelar det ingen större roll, har köpt en jättefin elastisk gjord som jag gärna använder :p

Fast nu googlade jag lite och det hade ingen maggjord, jag tar tillbaka det.
Men som sagt, det spelar ingen större roll för mig...

Jag hade valt Rambo-täcket. Det bruna såg så bajsbrunt ut men det kanske inte är så illa i verkligheten. ;)

Jag vill förstås ha det rosa Amigo-täcket! :D

Näe, det är fint på riktigt, var på ridsportmässan när dom visade allt och det var jättefint tror det kan passa fuxar jättebra.
Men jag vill ha båda :o Åh, jag är så dålig.
Vadå, du, rosa? :confused: I don't know what you're talking about... ;)

Men... det är ju så löst :p
Alltså jag gillar båda modellerna, dom är hur fina som helst!
Men när jag tänker positivt om det ena får jag nästan dåligt samvete för det andra! Stackars små täcken... :angel:

Jag hade valt det blåa amigotäcket! jag har ett sånt och är jätte nöjd med det! F.ö så är Wille den snyggaste hästen (efter min förstårs :devil:..fast hon är ju ponny) på hela Buke.

Breccia_ skrev:
Men när jag tänker positivt om det ena får jag nästan dåligt samvete för det andra! Stackars små täcken... :angel:

Haha, sådär tänker jag med. "Det andra blir kanske avundsjukt och ledset. Tänk om ingen annan vill ha det! Jag måste nog köpa det också!" :angel:

Endast det dyraste är gott nog för Wille, så jag vet iaf vad JAG hade valt... :angel:

Jag har Amigot och gillar det! Iof hade hästen sönder det, men han har också sönder alla täcken om man lämnar honom i stallet med dem på... Så det är lite irrelevant ;) Maggjorden är bra och ger täcket lite mer stabilitet.

Den blå färgen är jättesnygg, med gråa kantband :love: Och ett SUPER svettäcke. Rambot är i princip samma sak (enligt butikspersonalen) men dyrare... Och bor man i Småland tar man ju det billigare :angel:

Wille bugar och bockar, han är så jävla ego-boostad :p :bow:
Snart kommer han väl... jag vet inte, spricka av högfärdighet! Han är helt övertygad om att han ÄR stallets kung.

Ja precis så tänker jag! Tänk om täcket blir ensamt? :cry:

Cactus: ja jo han lär se skitmaffig ut i CC... hmm :p

Frukks: haha ja så tänker jag också... :o Vilket ruinerar både mig, mamma och pappa!

jag hade valt det första, Rambo Cotton Cooler tycker de e snyggast :) i blått såklart :p

Liknande trådar

Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 754
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 464
Senast: Niki
·
Utrustning Hur är halsen? Min häst verkar om man ser till hur HW-täckena passar ha väl mycket hals till sin bog. Jag radar upp hur de passar så...
Svar
7
· Visningar
1 399
Utrustning Håller på att planera garderoben till kommande pålle, och har fått ihop det mesta, änsålänge håller budgeten sig där den ska;) Det är...
2
Svar
30
· Visningar
1 964
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka