C
COQ
Sv: Vilket insektsmedel funkade bäst för er förra säsongen
switch pour on. + PROB hästdeo + eget recept
switch pour on. + PROB hästdeo + eget recept
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Renons och mitt häxkok.
Min herre tål inget annat...
Tjenis. Jag använder flusa som långtidsverkande, sen sprayar jag båda hästarna med ett tyskt medel som heter bremsenblocker när illbattingarna är som värst. (Tror det är effol som har den) Funkar superbra
Använde switch och även cocosfett på hals bringa och skap.. Det funkar juh hyfsat. Bra och bättre på alal typer av hästar..
jag har svårt för vissa insekter om ngn undrar) som sitter under svansen på honom. De kan inte flyga och blir galna om man försöker ta bort dem. Jag har förträngt vad dessa kryp heter.Tror att det är älgflugor du menar...Dom är jätteäckliga och "bor" under svansen på vissa hästar, man mäste handgripligen krossa och döda fluga för fluga för att få bort dom. jag har endast sett det på seminstation på en del ston som kommit för betäckning...Dom är VIDRIGA!
knapplån
Vad använder ni för medel mot knott som äter upp navelområdet, juver och mellan frambenen?
Tror att det är älgflugor du menar...Dom är jätteäckliga och "bor" under svansen på vissa hästar, man mäste handgripligen krossa och döda fluga för fluga för att få bort dom. jag har endast sett det på seminstation på en del ston som kommit för betäckning...Dom är VIDRIGA!