Vilket foder är det här? (bild)

Blueberry

Trådstartare
Mina hundar har fått ärva lite foder som ser ut såhär:

cimg2486_175807776.jpg

cimg2487_175807811.jpg

(Nej, läppglanset ska man inte äta - det är bara där för att man ska få en uppfattning och storleken)

Hundarna är helt galna i fodret, de fullkomligen älskar det. Och jag vet inte vad det kan vara, alls. Enligt mamma är det ett "veterinärfoder", som man köper hos veterinären. Kanske Hills? Det luktar ganska mycket fisk.

Några idéer?

Sv: Vilket foder är det här? (bild)

Hmm, jag tycker att det liknar Advance Sensitive som mina gick på ett tag, med lax i. Det luktar ganska mycket, och mina två tyckte också om det.

Men jag är inte helt hundra, var något år sedan dom gick på det.

Jag tycker det ser ut som Pro Plan sensitive, ett laxfoder som luktar sjukt mycket fisk. :p

Våra hundar åt Pro Plan Performance för nått år sedan och jag har för mig att de bitarna såg ut sådär (med reservation för dåligt minne :p)...

Håller med! En hund som jag dagmattar åt ibland käkar Pro plan lax & ris och det fodret ser precis ut så.

Tack för svar allihopa :bow:

Nu ska jag läsa på lite och se om det vore något för mina killar... ;)

Även jag tycker att det absolut ser ut som purina pro plan. Hundarna på "min" kennel äter det, så jag har fodrat med det ganska många gånger :p

Det ser ut som ett foder lilla Viktor brukar äta. Ska vara något veterinärfoder för allergiska hundar. Mer än så vet jag tyvärr inte.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 735
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 285
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10