Vilket är svårast?

Y

YrIPannan

Hej!

Jag har en fråga som jag behöver ha svar på snabbt!

Är det någon som vet vilket som är svårast? MsvB:5, LB:1 eller S:t Georges?
Vet ju att LB:1 är den lättaste men de andra då? :confused:

Behöver svar snabbt.

Sv: Vilket är svårast?

MSV B:5 är lättare än St Georges. I MSV B:5 ingår som svårast slutor i galopp och en serie i vart fjärde. I St George är det halvpiruetter och serie i vart fjärde och vart tredje galoppsprång.

Kan även bli lättare om man även får klart för sig att S:t George motsvarar ungefär MsvA (George är längre rent tidsmässigt). I och med att LA är svårare än LB så är även MsvA (S:t George) svårare än MsvB. Det FINNS en logik i det hela även om det inte är helt enkelt ;)

inte bara tidsmässigt de skiljer mellan Msv:A1 och St:george även att i georgen så har du diagonalslutor i galopp med byte och serier med 5 i var 3 och 5 i var 4.

TS
gå in på stallbacken.com och titta på hur programmen ser ut!

en dum fråga som slog mig nu, vad kommer St Georges ifrån? Varför kallas programmet det?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
591
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 748
Senast: Tora
·
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
920
Senast: Mojma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur