Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Normalt sett ska du kunna läsa texten när du sitter på hästenHej, jag kommer här med en pinsam fråga. Jag köpte ett Schockmöhle-träns i Falsterbo. Tagit isär det och vet inte åt vilket håll nackstycket skall vara?
Skall det ligga så jag kan läsa Schockemöhle när jag sitter på hästen eller tvärtom?
Jättetacksam för svar (gärna snabba)
Är det ett anatomiskt nackstycke? Har nosgrimman 1 eller 2 spännen för nackremmen?[/QUO
Är det ett anatomiskt nackstycke? Har nosgrimman 1 eller 2 spännen för nackremmen?
Men om käkremmen sitter fast i nackstycket borde du ju kunna se vilket som är fram och bak. Käkremmen borde ju sitta längst bak.Det är lite olika böjt.
Tränset har tre spännen. Till sidostycket, käkremmen och nosgrimman. Nosgrimman spänner man på bägge sidor och löper inte över/under nackstycket
Men om käkremmen sitter fast i nackstycket borde du ju kunna se vilket som är fram och bak. Käkremmen borde ju sitta längst bak.
Okej, missförstod! Men på de träns jag har och har haft med anatomiskt nackstycke ska det vara som bilden spinxx la upp.Käkremmen sitter inte fast. På nackstycket finns det tre spännen/sida
Käkremmen sitter inte fast. På nackstycket finns det tre spännen/sida
Hej, jag kommer här med en pinsam fråga. Jag köpte ett Schockmöhle-träns i Falsterbo. Tagit isär det och vet inte åt vilket håll nackstycket skall vara?
Skall det ligga så jag kan läsa Schockemöhle när jag sitter på hästen eller tvärtom?
Jättetacksam för svar (gärna snabba)