Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beroende på typ så som de andra sagt, 400 - 450 kg. Min herre (diamond cross) på 151 väger 391 i normalhull och i form, och går upp och nosar på 425 på betet
SOm jmf så eng fbldonnan på drygt 155 väger 450 kg i 'full kondition'. Ser ut som en ardenner bredvid valacken, så man skulle kunna lura sig grovt på viktskillnaden mellan de två.
Och mitt arabsto på 155, hon var FET när hon vägde 450 kg.
Så, går inte säga exakt, beror helt på typ, kondis osv. Men mellan 400 - 450 ungefär.
Kropp & Själ Vad bra, sen absolut jag borde kanske kollat 1177 när det gått typ 2 månader och jag inte hört något. Vårdcentralen skulle återkomma så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.