Vilken tur..Inte skotträdd..

Sv: Vilken tur..Inte skotträdd..

ehh...okej. Man kan ju undra vad som hände i helgen då? och min hund brydde sig inte heller om skott när hon var 14 v, nu är hon dock inte helt obrydd längre när hon är äldre (utan att nåt speciellt har inträffat).

Senast ändrad:

Men hallå eller? hade du skrivit likadant om det hade varit en renrasig hund?

Men hallå där..
Ja,det hade jag gjort!!
Vad har det för betydelse om hunden är renrasig eller inte?? Jag har varit blandis-ägare!
Man kan ju som säljare inte garantera och lova att hunden inte är skotträdd vid vid 14v ålder! Man vet ju inte hur den lilla valpen reagerar nu på skott,han kan ju blivit rädd..Och skriva i annonsen att 14v-valpen säljs som icke skotträdd..

Ber om ursäkt trodde att det var pga att "blandningen" inte var skott rädd... missförstånd
Ägarna till den verkar ju inte veta skotträddhet komma tidigare utan de föds skotträdda eller ínte.

ehh...okej. Man kan ju undra vad som hände i helgen då?

Annonsen är ju inlagd 2 januari så helgen det syftas på är väl gissningsvis nyår och då skjuts det ju en hel del. :smirk:

Jag förstår faktiskt itne vad det är att uppröras över att dom skrivit att hunden inte är skotträdd. En vuxen hund som hittills aldrig varit skotträdd kan ju faktiskt också bli det. Men letar man fel så hittar man dom säkerligen.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 725
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka