Vilken storlek på hjälmen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare sweetpanter
  • Startdatum Startdatum
S

sweetpanter

Jag hade tänkt beställa en hjälm från brisy, med lackering och allt. men storlekarna är lite annorlunda då det är en hjälm av märket grattan. finns det någon som har en storlekstabell på denna sortens hjälm? eller vet vilken storlek som motsvarar en normal storlek m?

Sv: Vilken storlek på hjälmen?

Brizy är jättebra på att hjälpa till med storlekar, så bara ring och prata med dem du:idea:

jo jag har redan ringt och pratat med dem... men de hade ingen aning=( de tyckte de var bäst att jag åkte till en shop och provade ut storleken... men problemet är att närmsta travshop för mig är i malmö vilket tar två timmar för mig dit. :(

Jag hade tänkt beställa en hjälm från brisy, med lackering och allt. men storlekarna är lite annorlunda då det är en hjälm av märket grattan. finns det någon som har en storlekstabell på denna sortens hjälm? eller vet vilken storlek som motsvarar en normal storlek m?

Har för mig att det är det märket som är handgjorda (inte säker på det) och alla är lite olika i passformen, en 58 är en 58 men kan vara olika i passformen i alla fall, det är nog bäst att prova ut just den som passar dig!

tack för svaren=) var i malmö igår och provade hjälmar:) så jag hittade en som tom passade mig!

Liknande trådar

Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 148
Senast: aglaonema
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: ameo
·
Utrustning Någon som vet var jag kan söka efter det? Det enda märket jag hittat som har det verkar ha storlekar uppåt väggarna för mig. Enligt...
2
Svar
20
· Visningar
1 871
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar