Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Sv: Vilken stofamilj tillhör denna dam?

Hon tillhör stofamil, F.1,( Flyingefamilj 1), Kamburgfamiljen. Härstammar alltså från stoet Kamurg som importerades från Hannover till Sverige 1923.

Som det står inom parentes efter namnet tillhör hon F.1.

var visst tvungen att hämta sidan igen för att se svar, ok, de e alltså det som f1 står för... mycket man inte vet ;)
tack för svar:-)

Vet du varför den inte finns registrerad i blup? Den enda som finns där efter Magini är en hingst/valack ju.

Åh, vad härligt :love: Magini fertil som 29-åring! Trodde han var tagen ur avel eftersom ingen registrerad betäckning finns 2011. Han är min favorit sen länge :)

Åh, vad härligt :love: Magini fertil som 29-åring! Trodde han var tagen ur avel eftersom ingen registrerad betäckning finns 2011. Han är min favorit sen länge :)

:laugh:
ja, magini är 30 år i år, men tror dock att min och hennes bror är de två sista avkommorna efter honom...:(
grym han är magini, och lämnar endel skarpa avkommor, vilket jag gillar, då jag är sån själv...:angel:

Jag red ett tag en avkomma till honom (dock född 1989) och hon hade en hel del egna åsikter :angel: Men jag gillade henne ändå :love:
Ser fram emot bilder på din sen!! :D

Jag red ett tag en avkomma till honom (dock född 1989) och hon hade en hel del egna åsikter :angel: Men jag gillade henne ändå :love:
Ser fram emot bilder på din sen!! :D
klart de kommer bilder, hon är en självsäker, trygg liten tjej, vacker som en dröm!:d
satte på henne grimma för första gången för ett par dar sen, inte en reaktion!:bow:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ganska nyligen köpt mitt första riktiga Avelssto och jag börjar redan nu forska i nästa års hingstval! Det är en ren...
Svar
11
· Visningar
2 330
Senast: Liizette
·
Avel Hej! :) Jag köpte för ett år sedan en häst som är imp. lettland och vill väldigt gärna hitta någon information om hennes pappa...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Daredevil
·
Avel Har nygligen köpt ett sto Som har sto fam 23 i famlijen, hon har dock inte detta vad det står på swb iaf. Funderar lite på varför...
Svar
10
· Visningar
2 065
Senast: Madick
·
Avel Min nykomling och första halvblod faktiskt. :) Blev inspirerad av en liknande tråd då det finns väldigt många kunniga på avel här...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 111
Senast: Eliza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025