Vad anser ni om denna stammen?

Sv: Vad anser ni om denna stammen?

Hej
Du har en kanonstam på ditt sto med både bra gång och bra hoppteknik kan nedärvas men lite grovt bakom om jag skulle betäcka henne skulle jag välja en hingst med mycket fullblod bakom tex Alligator Fontaine en fransk fullblodshingst som står i Flyinge Click and Cash, Cagancho kan också passa henne bra. Du kan nästa ta vad du vill med lättare och långlinjerad typ på ditt sto. Lycka till!

Sv: Vad anser ni om denna stammen?

Jag är sugen på szkopul, har varit kär i honom många år men vi får se. I dagsläget är det jobba jobba och veta att hon själv är hållbar!
Dock har hon utvecklats enormt på två månader. Helt underbar personlighet och temperament egentligen så de känns som en liten skatt :)

Liknande trådar

Avel Ja, min ridskola har en helt fantastisk valack med just den stammen, som jag red idag. Min nya favorit bland ridskolehästarna :love...
2
Svar
29
· Visningar
2 399
Senast: Rosett
·
Avel Har en liten undran om detta med linjeavel. Jag har ett sto som är E: Cardento ( Capitol-Lord)- Cortus. Hela stammen finns här...
Svar
5
· Visningar
2 114
Senast: Ottilia
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Avel Jag har många års erfarenhet av hingstar och avel. Vi betäcker alla ston för hand och har aldrig haft några skador på stona fram tills...
2
Svar
23
· Visningar
6 624
Senast: Kolbeinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI