Vilken snygg häst!!!

B

BJÖRKIS

Var ju uppe på Täby i Tisdags och kvalade pållen, stod i gäststallarna bredvid Diego Lowther och där i stallet står en av de snyggaste hästar jag sett i hela mitt liv, guuud sååå läcker säger jag bara, en svart 3-årshingst med lite vitt i huvudet, en riktig läckerbit med mkt massa. Han ska kvala nu den 25 och jag hade mer än gärna åkt upp bara för att titta på honom, Tronador heter han. Vill ha vill ha... :love: :love: :love:

Ska du åka upp dit bara för att kolla på honom??????????
Du är inte klok och det är endå inte din häst så och den är inte till salu så det är ju onödigt :D

och exakt vad vet du om att den inte är till salu???(vet iofs ungefärlig prislapp på en sån häst men ändå)
dessutom är det väl upp till var och en vad man vill drömma om??????????????

Honom får jag inte missa på tisdag da! :) Har sedan tidigare redan bestämt mig för att åka och titta på just kvalet, så d va ju lägligt att amerikanaren kvalade då också! ;)

(Sen tävlar ju snygge Lifar också...) :love:

Han är verkligen jättefin, :love: min typ av häst när det gäller fullblod, kompakt och maffig. Dessutom har han en väldigt vacker färg. Vill jättegärna höra vad du tyckte om honom när du ser honom den 25.

Glöm inte bort att kolla på amerikanen oxå, han är superläcker! Min make är förälskad i mörka hästar medan jag föredrar fuxar, men Tronador är verkligen snygg! :eek:

skulle inte någon kunna sätta in lite bilder på dessa vackra hästar "in acton"?!?

Nu har jag kommit hem igen från kvalet, och jag kan ju bara säga en sak- SNYGG häst!! :D :love:
Fast han såg lite ut som en köttbulle.. :o Med knoppad man osv, men han va riktigt snygg. Haha, vilket Diego såg att jag tyckte (jag dregglade väl o allt!) o skrattade, så då sa jag att han hade en riktigt snygg häst där.. ;)
Fast Tronador tyckte inte d va så roligt idag, väldigt sent iväg men knappade iaf in på dom andra.

Springclear som jag var där för att titta på gick bra

Såg förresten en mycket söt hingst med utstrålning i ledvolten för andra kvalet. Micke :d

Visst är han tjusig!!! Föll för honom direkt! :d
Visst va han lite rund när jag oxå såg honom, men jag ser hellre sådana hästar än de mer vinthundslikna, jag gillar inte det.
Du ska se att han gå ner lite när de väl fått igång honom ordentligt. Blev han godkänd i kvalet då? Du skrev ju att han var sent iväg, men inte om han kvalade godkänt eller ej.
Maken min älskar Tronadors färg, ser mer svart ut än mörkbrun.

Vad är Micke för en häst då? Berätta, nyfiken :angel:

Samtliga klarade kvalet, missade o klocka men d va iaf under 1,06. :)

Micke, jadu.. (Bal du Seigneur-Niece/River Scape) Jag hann inte se så mkt, var på väg ut till bilen när jag var tvungen o stanna upp en liten stund.. :p Han var mörk, hade en typ halvmåneformad stjärn o en prick på nosryggen... :crazy: ;) Söt som få! :D
Såg att det var en lillebror till Manick (om du inte vet, ett väldigt litet svart sto som e riktigt bra, formtal på 76 eller nåt) så han har nog goda förutsättningar.. :)

Micke har jag ridit..han kom inte till start för det han ville inte gå in i startboxarna :( synd!Manick är en jäkla fin häst hon jobbade på gräset iadg med duktiga Petra :bump: Hon är så jäkla duktig å rida :)! Lorenz en fux hade Peter oxå med å han klarade det :rofl:

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 641
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka