Vilken låt tänker jag på?

Twihard

Trådstartare
Jag hörde en låt på radion idag som jag tyckte om men knappt kan texten i eller vad den heter. Inte hört den förut men minns att de sjöng något om "we're together in the moonlight" eller dancing in moonlight. Jag tycker den är i lite samma genre som Trouble in C fast inte så lika och utan en direkt refräng. Har någon en aning om vad det är jag letar efter? :D

Det är inte den gamla goa klassikern (som för mig bara skriker Adam och Eva) Dancing in the Moonlight du tänker på?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 501
Senast: mars
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 906
Senast: Lingon
·
Tjatter Ok, min hjärna fungerar lite lustigt. Jag hörde en ovan ringsignal imorse, och nu har jag en låt som påminner om den på repeat i huvudet...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama