token
Trådstartare
Har ett fullblodssto E: Nice Havrais - Bold Lad som jag allvarligt funderar på att betäcka. Har inte riktigt bestämt mig ännu om hon ska fortsätta tävla el få föl... Tanken är att hon ska tävlas upp i klasserna o sen säljas men det är ett VÄLDIGT fint sto med enormt bra hoppteknik o stor kapacitet, trevliga lätta rörelser o bra psyke, sådana växer inte på träd, det är ju dom som borde lämna fler avkommor anser jag. Skulle gärna ha en kopia av henne när det gäller hoppningen MEN jag vill ha en något högre häst med lite mer massa för att den ska passa MIG ! Stoet i fråga är 164 cm och väldigt ädel, otroligt snygg individ med rättställda ben, bra halsansättning, jag helt perfekt egentligen förutom lite mer massa kanske o lite högre !!
Vilken hingst skulle man tänka sig? Har kollat på Alligator Fontaine och Etrusco. Älskar ju Cardento också o dom hoppar ju bra efter honom. Nån som vet hur etruscos avkommor blir???
Gillar stammen bakom honom mer än Alligatorns. Ser också ut som om Alligator har lite taskig benställning fram....
Vilken hingst skulle man tänka sig? Har kollat på Alligator Fontaine och Etrusco. Älskar ju Cardento också o dom hoppar ju bra efter honom. Nån som vet hur etruscos avkommor blir???
Gillar stammen bakom honom mer än Alligatorns. Ser också ut som om Alligator har lite taskig benställning fram....