Vilken hingst till gulsvart sto?

Sv: Vilken hingst till gulsvart sto?

Hýreygur från Smärslid är också homozygot svart. Fast även han är ju skäck. :)

jag har en 6åring E: Hýreygur... jätte trevlig häst som är svartskäck med ett blått öga. hans mamma är reggad vindott men ser mer ut som en gulsvart..

jag har en 6åring E: Hýreygur... jätte trevlig häst som är svartskäck med ett blått öga. hans mamma är reggad vindott men ser mer ut som en gulsvart..

Är det Saga frá Árbakka som är mamma till honom? I så fall är hon nog silvergulsvart.
OM det är Saga så är hon i alla fall silver i för jag lånade henne och fick ett fint silversvart sto efter henne.
Det är så kul att höra var han har sina avkommor. Skicka gärna bilder till mig! :)

Är det Saga frá Árbakka som är mamma till honom? I så fall är hon nog silvergulsvart.
OM det är Saga så är hon i alla fall silver i för jag lånade henne och fick ett fint silversvart sto efter henne.
Det är så kul att höra var han har sina avkommor. Skicka gärna bilder till mig! :)

ja då det är saga som är mor till honom!! har massa fina bilder.. han är såå jäkla lik sin far! pma din mail till mig så skall jag skicka dom!

Liknande trådar

Avel Hej! jag har ett gulbrunt sto (mamman gulbrun och pappan svettfux tror jag, Luxus CML) jag har tänkt att betäcka och blir så förvirrad...
Svar
7
· Visningar
2 190
Senast: nullo-modo
·
Avel ska betäcka mitt sto sto till sommaren. hon har ingen märkvärdig stam annat än att farfar är donnerhall. ska inte sälja fölet utan ska...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 747
Senast: rebus
·
Islandshäst Jag funderar på att betäcka mitt silverssvarta sto så småningom. Jag har kollat runt på olika hingstar, både de som finns inom rimligt...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: janna
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka