Vilken hingst-exteriörbeskrivning

Sv: Vilken hingst-exteriörbeskrivning

Viking Kronos

Lätt, långlinjerad hingst med vackert huvud, lång hals, liggande bogar, lång manke och långt kors. Något vinklade hasar, tåvid vänster bakben. Spänstiga och nöjaktigt korrekta rörelser.

Gidde Palema :laugh:

Här kommer en av mina favoriter...

Stor maskulin harmonisk hingst. Väl ansatt något välvd hals. Lång bog och manke. Djup i bålen. Välmusklat runt kors och lårparti. Långa kotor. Lindrigt x-ig höger fram. Något små hovar. Nystande rörelser i skritt höger fram. Nöjaktigt korrekta rörelser i trav.

Mehl !!!....nu har du läge att gissa igen :idea:

From Above ???????
Har fortfarande ingen aning, exteriörbeskrivning är inte min kvällslektyr.....allra minst varmblod.

Liknande trådar

Avel Kanske en konstig fråga och kanske fel forum, ursäkta isåfall! Men min häst har okänd stam och okänd uppfödare, så vad hon "egentligen...
Svar
9
· Visningar
2 127
Senast: Sporthorse
·
Avel Måste byta hingst då stoet står med streptokockinfektion och därför inte är så lämplig att seminera med fryst. Har funderingar på...
Svar
18
· Visningar
2 586
Senast: grimman
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·
Avel Har nu bestämt mig att betäcka mitt ena sto. Vill gärna ha lite tips om hingst. Hon är snyggt sto ser nästan ut som en hingst...
Svar
9
· Visningar
1 731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka