Attans vad trist att med FAI:n!! När jag tänker efter så har jag ju hört att Everest haft si och så med spermakvalitén men hade hoppats på att det fanns fryst, man har ju liksom börjat vänja sig med det :smirk: De hingstar vi har i Sverige med sådana avkommeprestationer som Everest är ju tyvärr lätträknade, så det är verkligt trist att han gått ur tiden
Och usch vad trist med guldklimpen! Trist när det faller på sådana saker men jag förstår dig fullständigt, det är ju inga småpengar det handlar om dessvärre...
Lite får vi dock fortsätta hoppas på din guldklimp ändå för Everest har väl inga godkända söner i Sverige? Vem vet - det kanske börjar regna pengar plötsligt en vacker dag ?
Lycka till med era dräktiga ston allihop!
Och usch vad trist med guldklimpen! Trist när det faller på sådana saker men jag förstår dig fullständigt, det är ju inga småpengar det handlar om dessvärre...
Lite får vi dock fortsätta hoppas på din guldklimp ändå för Everest har väl inga godkända söner i Sverige? Vem vet - det kanske börjar regna pengar plötsligt en vacker dag ?
Lycka till med era dräktiga ston allihop!