Vilken hemsida?

MiniLi

Trådstartare
Jag har hemsida på webs.com nu men är inte helt nöjd. Dels så funkar inte alla svenska bokstäver överallt och sen skulle jag också vilja ha stöd för flera språk på hemsidan (det har väl inte webs?).

Kan ni rekommendera någon bra hemsideplattform?
Jag är inte kunnig på "göra själv" grejer utan det ska finnas färdiga mallar och funktioner som jag sen kan fixa lite med själv. Lätt att använda är viktigt!
Jag vill att alla svenska bokstäver ska fungera.
Jag vill kunna ha hemsidan på flera språk.
Vill ha ganska mycket utrymme för bilder osv, webs har väldigt begränsat i sin gratisversion.

Om det är en betalsida så är billigt uppskattat.
Reklam kan jag stå ut med just nu, men i framtiden kommer jag vilja ha en proffsig sida utan reklam.

Vill kunna använda eget domännamn i framtiden.

Tips?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 714
Senast: fejko
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 239
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 638
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp