Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det ingen karens när du ändrade försäkringen som förra ägaren haft?Jag vill bara ge rådet att inte snåla när du väljer försäkring. Ta till ordentligt när du väljer veterinärvårdsförsäkring, se till att få med att den täcker medicinkostnader också, händer det nåt tickar tusenlapparna snabbt iväg och då är du glad för de extra hundralappar du betalat per år. Samt att slippa tänka på den ekonomiska biten när hästen behöver vård.
Köpte ny häst för ett tag sedan, den var dåligt försäkrad hos förra ägaren när jag tog över försäkringen, jag såg till att höja försäkringen innan jag tog över hästen, kostade mig några hundralappar om året. Efter bara några dagar i min ägo hamnade hästen på klinik, riktigt dyr historia, hade jag inte höjt försäkringen innan jag tog över hästen hade jag nog tvingats överväga att ta bort hästen pga att jag inte haft råd att betala veterinärvården. Nu täckte försäkringen och hästen lever och mår bra, för några hundralappar mer per år.