Vilken film kommer citatet ifrån?

Mirre

Trådstartare
Tycker vi behöver leka lite :D

Så, nämn vilken film citatet i senaste inlägget kommer ifrån och skriv ett eget citat från valfri film. :)

Börjar med ett enkelt:
"Vill du jag ska komma ut och se ut som du, igelkott?"

Shoot!

Tycker vi behöver leka lite :D

Så, nämn vilken film citatet i senaste inlägget kommer ifrån och skriv ett eget citat från valfri film. :)

Börjar med ett enkelt:
"Vill du jag ska komma ut och se ut som du, igelkott?"

Shoot!

Lejonkungen!

"Do you want me to call your flat-faced mommy?"

:D

Despicable me

"Even the smallest person can change the course of the future"

Lord of the Ring: Fellowship of the Ring.

Här kommer en som kanske är lite klurig....

"Amid the chaos of that day, when all I could hear was the thunder of gunshots, and all I could smell was the violence in the air, I look back and am amazed that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record: you're so cool, you're so cool, you're so cool."

Eftersom ingen kunde ovanstående citat, låter jag tråden gå vidare.

Vad är det här då? (Hoppas jag minns citatet rätt nu bara)
"I cant answer that right now, its my daughters horse "

Horse Whisperer!

"Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off, but it's better if you do"

Ohh... American Psycho!!

" Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch?"

(tänker för övrigt på just detta citat VARENDA gång jag måste knö mig förbi nån som sitter ner)

Ohh... American Psycho!!

" Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch?"

(tänker för övrigt på just detta citat VARENDA gång jag måste knö mig förbi nån som sitter ner)

Fight Club!

"Advise about keeping secrets: it's a lot easier if you don't know them in the first place."

"Har du prövat att trycka på ON?"
" man kan ju göra så,men det e ju inte rätt"
"Va fan gjoorde han?!"

Tre från samma film. Citat från den filmen e standard i vårt hem:p

"Har du prövat att trycka på ON?"
" man kan ju göra så,men det e ju inte rätt"
"Va fan gjoorde han?!"

Tre från samma film. Citat från den filmen e standard i vårt hem:p

Tror det är yrrol?

Jag får väll inte posta ett citat igen innan någon löst mitt andra?

Rätt! :) insåg nu att jag inte svarat på föregåendes citat! Blev för ivrig nu ..tyvärr vet jag inte! Sorry:angel:

Dålig stil, mycket upprörd osv...;)

Kanske bara jag som tittar på töntaction här :o, men den har vunnit två oscars så borde inte vara ensam om att sett den.

Vet tyvärr inte, passar vidare :(

(Kan bli fel pga. min icke-existerande engelska :yuck: Men hoppas någon förstår ändå! :up:)

"- Sir, on which height do you fly?
* About fourty-five centimeters.
- :eek: "

Skrattar åt det varje gång jag hör det...

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 662
Senast: Enya
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 248
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar