Vilken film har denna löjliga scen?

_Elly_

Trådstartare
Tänkte se Friends with benefits ikväll på tv i brist på bättre saker att se men kom att tänka på en scen( ja hela filmen lät inte som en höjdare) som bukefalosare avrått från. Det var något i stil med att de härmade Dirty Dancing med att kasta sig i den andra personens armar och... Nä det var allt jag minns. Är det Friends with benefits eller kan jag se den? Givetvis kan jag se den ändå om jag inte finner något roligare. Såklart. :)

Sv: Vilken film har denna löjliga scen?

Se den ändå, det var en rätt rolig/trevlig film har jag för mig :)

Nä det är nog Crazy stupid love som har Dirty Dancing-hoppet. Och jag tycker den filmen är en höjdare som bör ses. ;)

crazy stupid love , är filmen där dom gör dirty dancing lyftet i ;)

Nä det är nog Crazy stupid love som har Dirty Dancing-hoppet. Och jag tycker den filmen är en höjdare som bör ses. ;)
Yes det är den! Och det är lätt en av de säääääämsta filmer jag någonsin sett, mycket tack vare den scenen. Men inte bara. URK säger jag.

mvh
gillar aldrig filmerna som alla andra gillar och som jag borde gilla pga blev tappad på huvudet som barn?

Yes det är den! Och det är lätt en av de säääääämsta filmer jag någonsin sett, mycket tack vare den scenen. Men inte bara. URK säger jag.

mvh
gillar aldrig filmerna som alla andra gillar och som jag borde gilla pga blev tappad på huvudet som barn?

filmen är väl sådär... men just det klippet är ju grymt hett haha! as snygg :d

Nej men det är ju så jävla corny! Alltså skulle aldrig ligga med någon som på fullaste allvar har värsta strategin för att få ligga när man redan är i lägenheten. Herregud, plockar du upp någon på krogen så är det ju rätt jävla uppenbart att man ska ligga, varför skulle han behöva världens mest skitnödiga manöver då liksom?

Hela filmen är så skitnödig tycker jag. Ansträngd liksom. Bläk. Som killar som på fullaste allvar tar fram en gitarr när man är hemma hos dem. SLUTA DET ÄR SÅ PINSAMT DU BEHÖVER INTE SPELA NÅN KASS JÄVLA LÅT FÖR VI KAN LIGGA ÄNDÅ.

Men absolut, :up: för killens kropp!

Tack alla. Haha ja det är du niphredil som fått mig att vara skeptisk till den och tror jag klarar att leva utan att se den. Även om jag kanske skulle kunna göra Dirty Dancing-hopp i verkligheten. Men inte på det viset som jag minns i scenen. Huh. Vad bra då ser jag film ikväll alltså :)

jojo supercheesy hela filmen, men det är ju liksom hela grejen, den där scenen är ju så där super löjlig och är meningen att vara det också. Men ja han är grymt snygg :D

Haha ja det är du niphredil som fått mig att vara skeptisk till den och tror jag klarar att leva utan att se den.
Haha men no, du kanske ser den nu och älskar den och så känner du dig lurad :p

_FiA_: har dock bara hört folk vara helt ooooh:iga och aaaaaah:iga över den filmen, aldrig någonsin som kräkts rakt fram över budskapet.

haha okej, ja nej dem håller jag då inte med.. hela filmen är löjlig, men det är ändå okej på något vis :D

Liknande trådar

Äldre Blev inspirerad av den andra filmtråden.. Vilken/vilka är dom absolut sämsta filmer ni sett? Jag ser en hel del film och tappar...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 358
Senast: Lyrisk
·
  • Låst
Relationer Detta är rena spekulationer dock. Personen själv är fast och fullt medveten om att det svänger REJÄLT i humör och känslor, och tror sig...
Svar
3
· Visningar
6 297
Senast: Hedinn
·
Q
Övr. Hund Underliga \"hundmänniskor\" Har ni sökt hjälp av någon hundkunnig människa, tränare, instuktör, som inte alls haft samma uppfattning av...
Svar
13
· Visningar
1 987
Senast: Qvip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama