Vilken dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.
vilken totalförvirrad dag.jädrans, jag fick upprättelse, ta mig fan. Shit pomfritt.någon gång ska det tydligen ske och nu gjorde det det! Skönt. Då var det inte jag som hade hål i huvudet alltså! Det fanns någon annan som kunde tänka och som kunde erkänna att det var fel tänkt. Stort! Första vuxna beteendet på länge. Tog ner de manliga klapp på axeln och skratta med i grabbskämten också. Fler sådana män tack! Nu tar jag en tur i solen på tinkan och kopplar av tankeverksamheten ett tag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 525
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 863
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 160
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama