Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner igen ögonbrynen från en ögonbrynstråd! Filifjonkan? Fludderuttan? Nä jag minns inte namnet.
Efter lite detektivarbete (nej jag hade inget bättre för mig ) är jag ganska säker på att det är @Filifjonkan_ !
Man kanske tycker det är roligt att vara kreativ?? Lite film och komedi liksom vem gillar inte det?Herrejösses! Haha! Undrar hur tråkigt man måste ha för att bara "jaa, jag tar och bakar bröd, busar lite framför kameran och klipper ihop skiten så jag har lite att ladda upp på YouTube!"
Ja såklart. Roligt var det i alla fall.Man kanske tycker det är roligt att vara kreativ?? Lite film och komedi liksom vem gillar inte det?
Ser ingen skillnad på det och att typ skriva ett debattinlägg eller ha en blogg allt handlar om att uttrycka sig på olika sätt
Vet att klippet kom upp i någon nattråd för många år sedan och jag bara älskar det. Behöver man bli lite glad så är det fantastiskt
Tror det ska finnas något klipp där hon tvättar oxå, men minns inte riktigt
Var det inte något med att klättra in i en tvättmaskin med, fast det kanske var någon annan.
Det var väl humelibumlan?Det var någon annan, kommer bara inte ihåg namnet.
Ja.Det var väl humelibumlan?
Hon har väl en vlogg, verkar det som?Herrejösses! Haha! Undrar hur tråkigt man måste ha för att bara "jaa, jag tar och bakar bröd, busar lite framför kameran och klipper ihop skiten så jag har lite att ladda upp på YouTube!"