Vilken är finast av dess två?

Sv: Vilken är finast av dess två?

Jag tycker den första är bäst. Kanske att det skulle varit ännu bättre om höger bakhov varit i marken :) Fint du ritar!

jooo, jag håller med...
den första var finast! :)
men dom är jätte fina båda två!

Oki...
jag har inte hållt på sådär jättemycket med islandshästar så jag förlitar mej på er.;)

gadriel skrev:
Oki...
jag har inte hållt på sådär jättemycket med islandshästar så jag förlitar mej på er.;)

Hmm ja, jag undrar om detta verkligen är dina egna verk. Tycker mig känna igen dessa från annanstans. ;)

Om det är det, och din egen hemsida kan jag berätta att den verkar kapad. Man hamnar där man inte vill hamna sas.

Annars har jag svårt att bestämma mig vilken som är bäst.

Senast ändrad:

Que? Skulle vara intressant var du sett dessa eftersom jag målat dem de senaste två dagarna.

den till vänster är snyggare enligt mej! Sätt ner höger bakben i marken så blir det ännu bättre, då den nu ser lite passaktig ut.
Snygga!

/Malin

Oki..du är den andra som säger det så jag får försöka göra om den ltie ;)

Tackar! :bow:

gadriel skrev:
Oki..du är den andra som säger det så jag får försöka göra om den ltie ;)

Tackar! :bow:

Bakbenet ska egentligen inte ner i marken utan vara precis ovanför - men med hoven i samma riktning som om den vore helt i marken. Och en aning mer in under kroppen.

Tydligt va :D

Jag gillar den sista/längst till höger bäst.
Jag vill gärna att det lyfta fram-benet skall vara mot betraktaren.
Och så gillar jag GROVA hästar med lurv på.

tror jag förstått..kolla nu om den i mitten är som du tänkte...

Gillar också lurviga grova pållar men de islänningar man ser på tävling tycker jag är lite av den lättare typen.

oki..som silverkedjan sa då... verkar som det lutar mot den då. (ska ha till en grej men kan inte säga vad här för då tas tråden bort).

WOW!! Jättefint!! Gillade alla! Tittade igen. Den sista blir bäst. Hm...ögonen. kan du göra dem mer själfulla?? Nu stirrar de bara som en död fisk. Mörka ögon ger bättre intryck. Fortsätt så gärna!! Kan du rita i olika vinklar har du en framtid i det!

Balderum skrev:
WOW!! Jättefint!! Gillade alla! Tittade igen. Den sista blir bäst. Hm...ögonen. kan du göra dem mer själfulla?? Nu stirrar de bara som en död fisk. Mörka ögon ger bättre intryck. Fortsätt så gärna!! Kan du rita i olika vinklar har du en framtid i det!

Tack! Ska ta en kik på ögonen. Visst kan jag måla olika vinklar men just nu får det räcka med en till mitt projekt, men med tiden blir det både pass och andra vinklar förhoppningsvis. :)

den i mitten är "benplaceringen" bäst på! Men vad kort huvud den fick! Gillar kroppen och huvudet på den längst till vänster och benen på en i mitten. Den längst till höger är jättesöt också! :love:

/Malin

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
634
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Barn Jag kikar efter en joggingvagn med två sittplatser. Har ni någon erfarenhet? Thule verkar ju ha bra grejer vad jag förstår, men det...
Svar
16
· Visningar
811
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
628
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama