Vilken är den bästa ponnyn nu

N

Nagenau

Vilken B C D ponny tycker ni är bäst nu ! som tävlar ?

Hoppning

Sv: Vilken är den bästa ponnyn nu

Får väl vara lite hemmablind och säga,

B-ponny
Fidi och Clement's Choice

C-ponny
Poetic Annie och Little Wonder

D-ponny
Attitude Surprice och Little Shadow

Just nu så har jag bara en favorit på näthinnan. Även om det finns en drös ponnyer jag skulle vilja lägga vantarna på.

Såg för ett par helger sedan den härliga "evigt unge" Mr Magic Boy som hoppade hem en gul/blå i MsvB. Härlig kämpe tycker jag!

Har ingen koll alls egentligen men jag måste säga att Sonic FX som vann SM var otroligt fin :love:

Nagenau skrev:
Vilken B C D ponny tycker ni är bäst nu ! som tävlar ?

Hoppning

B-ponny
Grey Bray

C-ponny
Phalcon
Celtic Ash

D-ponny
Westside Padraig
Ix de L Aulne

B: Master mind
C: Little Larry
D: Kilpatrick Fionn

just nu är det väl Master Mind (B), Little Larry (C) eller Poetic Byron och Westside Padraig (D) eller Kilpatrick Fionn som har mest flyt!! rusktigt fina allihopa:)

aa ja håller med er alla men visst rider sarah lindeberg Miss Aaron väldigt fint !! de vann just en MSV A i vetlanda och Msv B :P

håller med! sara rider henne jättebra!!

b = prozit
c = Celtic ash å Little Wonder
d = Nikolina å Queen

Måste hålla med :love:
Såg honom på globen och han är ju bara hur fin som helst! Drömponny-material ;)

B-ponny blir nog clement's choice, C-ponny är nog Celtic Ash som vann SM och D-ponny är nog Attitude Surprice

Senast ändrad av en moderator:

Hehe, Kilpatrick Fionn är min ponnys brorson:love:

Är det Queen som han, vad han nu heter. ÅH Zetterman red?

Qyenn97 skrev:
B-ponny blir nog clement's choice, C-ponny är nog Celtic Ash som vann SM och D-ponny är nog Attitude Surprice
Ursäkta. men hur kan du mena att Clements Choise skulle vara bästa B-ponnyn JUST NU????????
Bäst på vaddå?

Nagenau skrev:
Vilken B C D ponny tycker ni är bäst nu ! som tävlar ? Hoppning

Varierar, men det här är några favoriter. Ingen ordning, men ettan är mest favorit :)

B
Trestena Prozit
Sörgårns Cindy

C
Phalcon
Celtic Ash
Kiltulas King
Babough Dubh
Take That

D
Kilpatrick Fionn
Queen
X-mas (Ix de L´Aulne)

Men dom sålde väl typ i somras, tyckte det gick riktigt snabbt när Queen syntes på banorna med nya ägaren, fast det kanske bara är jag som är seg :D

benjamin skrev:
Ursäkta. men hur kan du mena att Clements Choise skulle vara bästa B-ponnyn JUST NU????????
Bäst på vaddå?

Därför att jag är inte så insatt i B-ponnyer så det är typ bara clement's choice som jag vet om typ, och ursäkta får man inta ha sin egna åsikt utan att bli påhoppad:confused:

Qyenn97 skrev:
Därför att jag är inte så insatt i B-ponnyer så det är typ bara clement's choice som jag vet om typ, och ursäkta får man inta ha sin egna åsikt utan att bli påhoppad:confused:
På hoppad o påhoppad..... Clements Choise hängde ju fortfarande med i toppen sporadiskt möjligen, för ett och ett halvt år sedan. Men sedan dess har den inte synts i toppen och senaste halvåret har den inte synts på tävlningsbanorna alls. Därför reagerade jag på ditt svar. Eftersom frågeställnigen var "Bästa ponnyer JUST NU!

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 938
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen har Smålands Ridsportförbund anordnat distriktsmästerskap i hoppning för ponny, där Småland men även Öland ingick. Milwa...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka