Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för telefon?Jag tänkte dra ner någon app som följer när jag är ute och går eller cyklar och registrerar var jag gått, fart osv. Jag har förr använt Endomondo och Runkeeper men ingen av de verkar finnas kvar nu. Finns det något liknande nu som någon kan rekommendera?
Jag har Samsung Kan inte se att den sparar var jag gått dock? Jag gillar att ha en karta över slingan sparad. Finns den funktionen?Vad har du för telefon?
Samsungs egen hälsoapp är bra.
Finns inte runkeeper kvar? Nu har jag inte använt den på ett tag men jag hittar den i play butik.
Jag har Runkeeper (och har använt det under de senaste åren), så det finns fortfarandeJag tänkte dra ner någon app som följer när jag är ute och går eller cyklar och registrerar var jag gått, fart osv. Jag har förr använt Endomondo och Runkeeper men ingen av de verkar finnas kvar nu. Finns det något liknande nu som någon kan rekommendera?
Jag använde den igår, på iphone.Finns inte runkeeper kvar? Nu har jag inte använt den på ett tag men jag hittar den i play butik.
Drog ner Strava nu, testar den härnäst! Min/km kan jag leva med iafJag bytte från Endomondo till Strava när E försvann. Den är ungefär samma, men man får inte upp hastighet i km/h på walk/run/hike, vilket jag skulle vilja ha i stället för min/km. Det är det enda.
Ja tänkte vell. Har använt den sporadiskt.Jag använde den igår, på iphone.
Jag visste inte att Asics Runkeeper var gamla Runkeeper. Drog ner den och körde på en kort vända nu och blev snabbt påmind om varför jag gick över till Endomondo... Skiten tappar ju spårningen
Bajs också, jag vill ha tillbaka Endomondo. Min kondis är sämre än någonsin och jag behöver inte hålla på leta efter en okrånglande app jag trivs med ovanpå det. Blir så jävla matt Endomondo funkade jämt och var perfekt för mig.Visa bifogad fil 151509
Ja det var ofta som den bara bröt mitt i. Skitstörigt! Gillar inte att den radar upp brända kalorier heller så jag hoppas på nästa app iställetDen har alltså brukat krångla så för dig även tidigare? Det har hänt mig också men bara någon enstaka gång och jag använder den ofta, och sedan flera år tillbaka. Tänker om det kan vara värt att testa igen, men kanske den andra appen funkar bättre för dig.
Ja det var ofta som den bara bröt mitt i. Skitstörigt! Gillar inte att den radar upp brända kalorier heller så jag hoppas på nästa app istället
Jag har Health och använder bara stegräknaren där.Drog ner Samsung Health men den ser ut att ha lite för mycket stegräkning, sömnmätning, kalorier och andra hälsogrejer som inte funkar för mig. Jag vill bara tracka mina promenader och en massa andra hälsogrejer blir lätt stressande för mig.
Komoot ser ut att kunna passa