Vilken app?

Rie

Trådstartare
Det finns en app som visar vilken låt och artist man söker.
Man spelar bara in en snutt på mobilen och vips får man veta artist/titel.
Vilken app söker jag?
Är den gratis eller kostar den?

Tack för svaren. Nu här i morse dök en slinga från sången upp i huvudet ...låten jag inte kommer ihåg ´vad det är för en...".Everything i do, everything....."i refrängen.....med en kvinna och det känns som om låten är rätt gammal.Lite storslagen långsam låt...

.....nån som vet?

Tack för svaren. Nu här i morse dök en slinga från sången upp i huvudet ...låten jag inte kommer ihåg ´vad det är för en...".Everything i do, everything....."i refrängen.....med en kvinna och det känns som om låten är rätt gammal.Lite storslagen långsam låt...

.....nån som vet?
Säker på att det är en kvinna? Tänker direkt på Bryan Adams:

Men det kan ju finnas fler. ;)

Nej det är inte den. Det är en kvinna som sjunger. Vi diskuterade och uteslöt Bette Midler och Barbara Streisand i alla fall. Men det känns som om det är den tidsandan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
442
Senast: ameo
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 022
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
467
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama