Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maken har letat efter skechers sen han flyttade hit från USA, utan framgång. Vart köper du dem?Jag kör med mina Skechers och ullstrumpor
Mina har "Boa", mycket praktiskt!Jag köpte Icebugs för samma ändamål, men det har utökats till att jag inte går ut utan dem på när det är någon som helst risk för is. Mina Icebugs är sköna, varma (utan en massa extra strumpor och sulor), vattenavstötande och slitstarka. De är nu inne på fjärde vintern och det enda slitaget är att 2-3 broddar har trillat bort. Igår sa en kollega att de var snygga, något jag verkligen inte håller med om men det är uppenbart att inte alla uppfattar dem som strykfula.
Det blir ett par Icebugs till när dessa är slut. Då ska jag försöka hitta med kardborreband, för jag är less på att knyta snören för att gå ut och kvällskissa hunden. Annars är allt toppen!
Vad är det?Mina har "Boa", mycket praktiskt!
Typ en ratt som man drar åt/släpper på som sköter snörningen.Vad är det?
Mvh 80-talet gör gästspel på Buke.
Köpte mina på outlet i BarkarbyMaken har letat efter skechers sen han flyttade hit från USA, utan framgång. Vart köper du dem?
Edit: Hittade norsk återförsäljare!
Edit 2: Men inga kängor, bara gympaskor
Maken har letat efter skechers sen han flyttade hit från USA, utan framgång. Vart köper du dem?
Edit: Hittade norsk återförsäljare!
Edit 2: Men inga kängor, bara gympaskor
Om ekonomin tillåtit hade jag köpt Icebugs - men de är ju svindyra!
Jag nöjer mig med Tretorns stövlar med luddigt foder. Varma, vattentäta och med snöskydd i form av snörning på skaften
Såg nån kopia på skoaffären i centrum. Inte så billiga ändå. Ca 1600.-Jag köpte nån billigare kopia av icebugs som jag är skitnöjd med!
Såg nån kopia på skoaffären i centrum. Inte så billiga ändå. Ca 1600.-