Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 2 par Merrell (ett par är lite fodrade, andra vanliga kängor, båda ser ut som den @Hippocampus länkade) och jag tycker inte alls om dom! Jag blir svettig och kall i båda oavsett temperatur, trots funktionsstrumpa och raggsockor med ull.Jag fortsätter tipsa om Merrell, till både stall och annan användning. De är inte så varma kanske, men med en ullstrumpa och eventuellt kompletterat med raggsocka, håller man sig varm och torr i dem.
Jag köpte dessa från Engelsons, fast svarta. Jag verkligen älskar dem! Så varma och sköna samtidigt som de är väldigt lätta. Har medvetet klafsat igenom alla djupa vattenpölar jag kunnat hitta (och det har det funnits gott om efter allt regn) och alltid varit snustorr när jag kommit hem. Jag är frusen och håller mig varm i dessa.Behöver nya vinterkängor när jag är ute med hunden i vinter. Rejäla och stabila.... Bör stå emot kyla, snö och väta eftersom jag är ute (och tränar) med jycken ibland i snö och slask...
vad har ni för tips på kängor????
Bra tips, ska kolla upp. Just lätta kängor känns svårt att hitta tycker jag.Jag köpte dessa från Engelsons, fast svarta. Jag verkligen älskar dem! Så varma och sköna samtidigt som de är väldigt lätta. Har medvetet klafsat igenom alla djupa vattenpölar jag kunnat hitta (och det har det funnits gott om efter allt regn) och alltid varit snustorr när jag kommit hem. Jag är frusen och håller mig varm i dessa.
Jag tipsar om jägarkängor, tex Härkila, Meindl etc.Behöver nya vinterkängor när jag är ute med hunden i vinter. Rejäla och stabila.... Bör stå emot kyla, snö och väta eftersom jag är ute (och tränar) med jycken ibland i snö och slask...
vad har ni för tips på kängor????
Jag har dessa med en varm strumpa i. Jättesköna och framförallt om man har breda fötter. https://www.stadiumoutlet.se/utrust...1/merrell.so-vego-mid-lth-wp-w.black-gloxinia
Kanske inte jättebreda men jag har breda fötter o de passar bra på mina.Jag har dessa och är nöjd med dem, men jättebreda är dom väl inte? (Eller har jag ankfötter? )
Kanske inte jättebreda men jag har breda fötter o de passar bra på mina.
Jag håller med. Rejäla jakt- och vandringskängor klarar det mesta. Själv har jag Crispi Hunter. Inne på mitt andra par och fortfarande sjukt nöjd.Jag tipsar om jägarkängor, tex Härkila, Meindl etc.
Jag har de här från Härkila i stallet vintertid. Har haft likadana förut som hållit kanon i många år trots att jag misshandlat dem hårt. Vattentäta, uppbyggda för foten etc.
https://harkila.com/sv-se/shop/jaktklader-foer-herr/jaktkangor/pro-hunter-ridge-2-0-gtx-3001179
De finns på rea nu på olika ställen.
Vad är det?
Mvh 80-talet gör gästspel på Buke.
Jag har ett par MerrellJag fortsätter tipsa om Merrell, till både stall och annan användning. De är inte så varma kanske, men med en ullstrumpa och eventuellt kompletterat med raggsocka, håller man sig varm och torr i dem.
Var ute i -15 igår och sprang runt i djup snö, upp och ner i pulkabacken osv. Var helt torr och varm hela tiden. Så skönt med skor som är rejäla men samtidigt lätta att springa runt i. Bästa skor jag har haftJag köpte dessa från Engelsons, fast svarta. Jag verkligen älskar dem! Så varma och sköna samtidigt som de är väldigt lätta. Har medvetet klafsat igenom alla djupa vattenpölar jag kunnat hitta (och det har det funnits gott om efter allt regn) och alltid varit snustorr när jag kommit hem. Jag är frusen och håller mig varm i dessa.