Vilka tävlingar?

Sv: Vilka tävlingar?

Jag ska vara med på både Vallfari Lätt Vår och Höst samt Stormur Lätt Vår och Höst. Fast nu tävlar jag för min nya lokalklubb Mökkur.:) :)

Svalan skrev:
Jag ska vara med på både Vallfari Lätt Vår och Höst samt Stormur Lätt Vår och Höst. Fast nu tävlar jag för min nya lokalklubb Mökkur.:) :)

Ska vara med stormur lätt och sen eidfaxi, sen tror jag att jag ska vara med på dyggur och ja... Det e dom jag tänkt :d

Men vart ligger Vallfari??

Satsar bara på lätta denna säsong, så han får tränas att tävla.

Vallfaris lätta tävlingar brukar vara på Hemfosa som ligger söder om Stockholm :)

hm...säger inte mig så mycket:p vet du om dom har någon hemsida?

Ni som ska tävla i stockholm, har ni redan anmält er eller?

Nej, ska dock ta en dag nu snart och sätta mig ner och planera och anmäla mig :d

Filippan skrev:
Du är väl med i Stormur? De har sin lätta vårtävling 10-11 juni.
Min syster ska antagligen tävla där med min häst! :bump: Jag ska coacha :cool: ;)

Jag funderar också på att vara med och min kusin också. Jag kommer förmodligen tävla som ungdom med min lille Svalur och och min kusin kommer rida min mammas häst Brúda.
:) :)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Roheryn
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka