Vilka tävlingar?

N

Narcissa__Malfoy

Vilka tävlingar ska ni rida till hösten? Jag försöker sitta och kolla på vilka som finns men tycker det verkar vara rätt få. Det går tre mitt i sommaren men då är hästen på bete.
Vad är era planer? :D

Sv: Vilka tävlingar?

jag funderar på typ Enköping, Täby, Botkyrka, ev Ryttis, Udden. Sen finns ju Ekenryttarna och Mantorp åxå så vi får se hur det blir

tänkte rida min första fättlävlan med ponnyn i Botkyrka i augusti, debutant bara!=) hehe.. e typ ett år sen jag red ft sist.. å hmm 9 år sn hästen gick :D ska bli kul faktiskt!
får trimma till dressyren lite först :o !!

Skedsmo(23-24/7),ev. Gardemoen (13/8) och trossnäs (17/9)och lite hoppningar +ev dressyr(måste tvinga mig att träna) senare i höst. Tänkte till trollhättan nu närmast sen ev ta med mig pållen till småland på semester och ev starta någon tävling där. :)

Hinner jag med att få mitt fälttävlands kort, så kommer jag att rida en debutant på Udden under SM helgen. Annars så blir det troligen en annan ryttare.

-lånar knapp-

jag har inte heller kollat så noga än. Jag tror att det lutar åt Täby, Botkyrka, udden och en lätt här hemma.
Skulle vilja rida Enköping innan Täby men det är i medeltidsveckan = jag kan se mig i stjärnorna efter att få låna min häst :crazy:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 016
Senast: Bison
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
Dressyr Jo apropå ideella insatser och att ragga hederspriser till tävling, ska vi köra en snabb ”hederspriser jag har gillat att få” fråga...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 461
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar