Vilka ska vara med på Fölrix?

Z

Zini

Är lite nyfiken på hur många som anmält sig till fölrix, och om det blir i Örebro eller Tingsryd?

Sv: Vilka ska vara med på Fölrix?

Hej!

Jag har anmält min Fölunge till Örebro!
Är lite pirrig, är första gången på Riks för mig. :crazy:
Någon erfaren får gärna beräta hur det går till, om det är mkt annurlunda än dom regionala visningarna.
Mvh B!

Inga fler som anmält.....? Nu har jag anmält min lilla plutt Ray-Ban till visningen i Tingsryd. e:Richfield-Maraton :bump: :bump:

Hej!

Jag har anmält min fölunge till riks i örebro. Har aldrig visat eget föl innan, så det lär bli skapligt pirrigt. Jag var så himla nervös innan fölchampionatet och det lär ju inte bli bättre denna gång. :crazy:

Mvh Malin

Själv så hade jag planerat in att jag ska åka till Örebro och titta på Fölriks i år...Döm om min förvåning när jag upptäcker att jag jobbar den helgen :eek:

Hoppas därför att någon här tar med kameran och knäpper mycket kort och rapporterar :bow:

Helen

clownen skrev:
Hoppas därför att någon här tar med kameran och knäpper mycket kort och rapporterar :bow:

Helen

Ja många bilder vill vi se :bow: , själv är jag på Celle och spanar på hingstar den helgen, dags att börja klura på hingstar till nästa år, annars hade jag ju en fölunge som var kvalad till rix. Typiskt att allt kul ska vara samtidigt :mad:

Neej nu blir jag ännu mer avundsjuk :mad: Kan du inte ta med kameran och knäppa kort på Stakkato och Stand Up :angel: ;)

Helen

clownen skrev:
Neej nu blir jag ännu mer avundsjuk :mad: Kan du inte ta med kameran och knäppa kort på Stakkato och Stand Up :angel: ;)

Helen

Det ska knäppas kort för glatta livet det kan jag lova, lovar inget om kvaliten på bilderna bara.. :p

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: Fille
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Medaljerna vid Folksam SM i fälttävlan för seniorer individuellt och i lag ska fördelas vid Segersjö Fälttävlan på herrgården utanför...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31