Vilka ska till Landsmót i sommar?

Brolinskan

Trådstartare
Sitter och planerar lite inför Landsmót i sommar, vilka mer ska dit?
Var ska ni bo? Hur länge blir ni på Island?

Vi blir förmodligen där lite drygt två veckor, ska rida med på en tur på mitt gamla jobb först, titta på lite hästar och sen vara på Landsmót. Har inte riktigt bestämt var vi ska bo dock. Har tältat tidigare men känner mig nog för gammal för det nu :p

Sv: Vilka ska till Landsmót i sommar?

Åhh va avundsjuk jag blev nu! Har länge velat åka till Landsmót men har inte haft möjlighet och i sommar har jag absolut inte möjlighet pga saken som bor i min mage som ska komma ut om en månad :angel:

:love: Jag ska dit! Första gången jag åker till Island över huvudtaget!
Åker med mamma och mammas kompis, som är från Island så vi bor hos hennes familj. Vi är där en vecka :D

Jag och 6-7 tjejkompisar ska dit :)
Vi har hyrt en lägenhet i centrala Reykjavik ;)

Jag ska såklart dit, men jag tänkte nog bara bo hemma som vanligt jag :D

Jag och min mor har planer på att åka men vi får se hur det blir :)
I såfall har vi sådan tur att vi har möjlighet att låna en soffa eller två hemma hos en vän till oss :)

Tror att det e fullt hemma hos mig, inte saker dock ;) vi kan kika pa det!

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 313
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
546
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka