Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack Har suttit och kikat lite där men tänkte att bukefalos kanske sitter inne med mer info om dräktighet, temperament o.s.v Eller hingstar som inte finns på ASRP.Kika på asrp, där har du svensk ridponny och de flesta av dem är på semin.
Dom har också betäckningsstatistik precis som SWB men eftersom de i regel betäcker relativt få ston/år så blir den kanske lite missvisande. Har en hingst otur och får 2 krångelston av 4 så är ju procenten nere på 50% trots kanske god kvalite ändå. All information finns på asrp hemsidan!
Ja buke har säkert lite extra koll Inte jag dock men försökte betäcka med ASRP hingst ifjol så har nördat ner mig i deras sida iallfall och hingstarna som finns, samt blå basen där informationen finns.Tack Har suttit och kikat lite där men tänkte att bukefalos kanske sitter inne med mer info om dräktighet, temperament o.s.v Eller hingstar som inte finns på ASRP.
Han är fin! Ja, jag tycker det verkar knepigare med ponnyhingstar än SWB i det avseendet.Connemaran Bjennesby Axvell finns på semin, vet dock inte dräktighetsprocent.
Kikade på betäckningsstatistiken men den var inte uppdaterad sen 2017 tyvärr.Kika på asrp, där har du svensk ridponny och de flesta av dem är på semin.
Dom har också betäckningsstatistik precis som SWB men eftersom de i regel betäcker relativt få ston/år så blir den kanske lite missvisande. Har en hingst otur och får 2 krångelston av 4 så är ju procenten nere på 50% trots kanske god kvalite ändå. All information finns på asrp hemsidan!
Hm dom försökte iallafall. Men du kan kika i blå basen på den hingst du är intresserad av, där står det hur många de betäckt och hur många föl som blivit registrerade. Det tror jag är ganska väl uppdaterat. Så får man ett hum och vill man ha procenten går det ju att räkna utKikade på betäckningsstatistiken men den var inte uppdaterad sen 2017 tyvärr.
Jag kikade och de flesta födda 2021 är registrerade. Så där får du en bra översikt på de som betäckt lite mer, tex converse all star. Tyvärr är de inte uppdaterat så du kan de hur många som blev dräktiga 2021, som man kan kolla hos SWB efter årsskiftet.Hm dom försökte iallafall. Men du kan kika i blå basen på den hingst du är intresserad av, där står det hur många de betäckt och hur många föl som blivit registrerade. Det tror jag är ganska väl uppdaterat. Så får man ett hum och vill man ha procenten går det ju att räkna ut
Tack!Hm dom försökte iallafall. Men du kan kika i blå basen på den hingst du är intresserad av, där står det hur många de betäckt och hur många föl som blivit registrerade. Det tror jag är ganska väl uppdaterat. Så får man ett hum och vill man ha procenten går det ju att räkna ut
Vi fick en superfin avkomma efter Orchards Zweed förra året. Kan verkligen rekommendera den hingsten. Rör sig fantastiskt och hoppar mycket trevligt.Önskemål:
Bra dräktighetsprocent (viktigast), stabilt temperament och trevliga gångarter.
Den får också gärna hoppa bra och lämna stort.
Ja, han är verkligen superfin.. Tog hon sig lätt?Vi fick en superfin avkomma efter Orchards Zweed förra året. Kan verkligen rekommendera den hingsten. Rör sig fantastiskt och hoppar mycket trevligt.
På första försöket. Kan kolla med ägaren till hingsten ang dräktighetsprocent om du vill? Annars kan jag skicka kontaktuppgifter om du vill.Ja, han är verkligen superfin.. Tog hon sig lätt?
Tack!Converse All Star betäckte en bekant sin struliga ponny med, den blev dräktig i alla fall.
Ja, kolla gärna. Supertack!På första försöket. Kan kolla med ägaren till hingsten ang dräktighetsprocent om du vill? Annars kan jag skicka kontaktuppgifter om du vill.
Vet du om hon tog sig lätt? Stoet alltså, inte kompisenEn kompis fick en orchard sweed för nån vecka sen, sjukt fin måste jag säga som inte kan mycket om ponny.
Jag vet inte hur dräktigheten ser ut eller om den lämnar stort men Riverdance är i mina ögon väldigt fin, både rör sig trevligt och hoppar trevligt.Önskemål:
Bra dräktighetsprocent (viktigast), stabilt temperament och trevliga gångarter.
Den får också gärna hoppa bra och lämna stort.
Håller med om Riverdance!Jag vet inte hur dräktigheten ser ut eller om den lämnar stort men Riverdance är i mina ögon väldigt fin, både rör sig trevligt och hoppar trevligt.
Tycker också om Little finnigan