vilka nosgrimmor får man använda?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vilka nosgrimmor får man använda?

visst får man det.. men får man ha snokremmen på oxå? aachen grimman är ju inte utformad så från början har jag för mig....

Som Kickan säger, utan snokrem heter nosgrimman engalsk nosgrimma och inte aachen.
Så ja, du får ha på snokremmen med alla bett!

/Malin

Jag och min tränare rider ibland med jaktkandar och då har hon en engelsk nosgrimma om jag ska nämna ett exempel.

Hej! Jag undrar om det är någon som vet om man får rida på pessoa bett och samtidigt ha Aachennosgrimma på tävlingar? eller vilka nosgrimmor får man ha då? Jag tävlar i öppna klasser.

m.v.h Sandra

Du får ha achennosgrimma, engelsk och pullarnos ;)

Tråden är gammal, frågeställningen har uppstått även senare så ämnet finns i en färskare variant så därför låser jag den här tråden.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 119
Senast: Reshästen
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka