Vilka kommer på QH-SM på Greva

S

simpe

Undrar vilka av er som kommer att dyka upp på QH-SM i helgen? Naturligtvis Monke :D Själv kommer jag på onsdag kväll och är Groomer hela helgen.

Vi kommer på Torsdag fm. Texas, hunden å jag. :)
Längtar och hoppas att det ska bli bra väder. :cool:
Ska du grooma till Cattis å Roger??

Har faktiskt planerat att bo i trailern, så man kan vara kvar hela helgen och bara ha det trevligt, kanske ta med grillen och några flaskor vin :d Det låter väl inte helt fel?? Hur ska du själv bo??

Jag har med mig mitt stora tält, Cattis och Roger bor ju i husbilen. Du kan väl grilla med oss, vi brukar stå bredvid Lotta och Johan och få ihop ett litet läger där :D Tips om du ska bo i trailern, ta med en kupevärmare så det inte blir så fuktigt och kallt.

japp, elementet är redan packat....
Jag kommer gärna och grillar med er, Vi ses på torsdag !!!! :bump:

Ja det visste jag ju men du bor inte på Greva utan hos Jocke eller?
Hur gick det för dig igår?

Har du hört något om ni ska ha något KM hos er i höst?

Kanske måste åka hem om jag inte kan få nån som tar hand om min galna hund och ser till dom andra hästarna...

Nic uppförde sig som en ängel, hade några små missar som jag får ta på mig hela skulden för men jag är jättenöjd. Kom 3:a efter Fifi och Mona.

Har bokat in D-tävling med KM den 26 september. mailar proppen till dig så fort den är klar!

Malin

Kul, att komma efter Fiffi och Mona är ju inte fy skam :bow:

Ska ni ha Rolf som domare som vanligt?

Nej inte denna gången. Det blir Marit Elmhagen som dömer.

Malin

Kan du fråga catarina ifall hon har pratat med någon om freestyle-reining? Så jag vet ifall jag ska ta med grejjer...

Malin

Jag kommer inte tyvärr. Men Pelle är nog där. Och kanske Kalle också. Olle skulle visst dyka upp också om jag inte minns fel, men Bettan vet jag inte hur det blir med.

Fick hem korten från Danmnark igår och det är ett jättefint kort på dig och Boots som du gärna får kopian på. Tar med det till Greva åt dig. Fick några riktigt bra kort på Krokodilen i full action också :D Inte konstigt att korna hoppar upp på läktaren med honom efter sig ;)

Ååå jag och pållen skulle dit men han är ju halt och har ju varit det hela sommaren så vi får nog inte tävla förräns nästa år. Suck.

Ååå så tråkigt! Så han är halt igen... ? Vilken otur du har. Vi ses! Kommer du på mötet på söndag då?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 911
Senast: Lycan
·
Hästmänniskan Hej! Jag har hyrt en stallplats på en gård där vi även hyr ett hus. När jag kom hit så var det 2 hästar, så vi blev då 3 stycken i...
Svar
19
· Visningar
2 908
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 548
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar