H
Henchen
Sv: Vilka har kommit in?!
Känner till Caroline Hammarström, hon är trevlig!
Känner till Caroline Hammarström, hon är trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till er alla som kom in jag sökte för 3 år sen men kom inte in det var väldigt höga intagningspoäng, vad var intagningspoängen för iår? *nyfiken*
Känner till Caroline Hammarström, hon är trevlig![/QUOTE
tror hon var på samma prova på dag som jag alla vi tre som delade rum då kom in
jaaa men juste jag kom på en grej jag vet ju inte ens vilket rum jag kmr få hoppas på ett stort annars kommer jag inte få plats skulle man inte få lappar hem där man valde om man vill på i lilla eller stora ås? de kanske man fixar första dan där iof...
Okej, ja jag vill bo på lilla åsvillan.
Jag vet inte om vi kommer få några lappar..
först ville jag oxå de men rummen är ju så små...har fått farmor att betala mellanskillnaden så hoppas på stora ås
Oh, va de bra?
Beror väl på hur man ser det antar jag...
Dom stora rummen är superfina och kan vara värda några hundralappar mer, men jaja, lilla ås blir bra.
Vaddå då? Vill veta ALLT!!
Jag är rätt övertygade om att ni kommer att gilla det.
De första två-tre veckorna kan man dock börja fundera på vad man egentligen har börjat på för skola, men det ger sig med tiden.
Jag var dock aldrig särskilt välkommen iochmed att jag sysslar med "fel gren" och har "fel sorts häst".
Men utbildningen är jättebra!
Bästa läraren är enligt mig Mads Hendeliowitz, eller hur det nu stavas...
Undervisar i dressyr.
Hälsa gärna till honom från tjejen som hade "skimmel-araben med alldeles för lång man"
Hälsa gärna till er svenska/idrotts-lärare inne på kantzowska också, Robban, från "den galna tjejen i hudik"
Jag är rätt övertygade om att ni kommer att gilla det.
De första två-tre veckorna kan man dock börja fundera på vad man egentligen har börjat på för skola, men det ger sig med tiden.
Jag var dock aldrig särskilt välkommen iochmed att jag sysslar med "fel gren" och har "fel sorts häst".
Men utbildningen är jättebra!
Bästa läraren är enligt mig Mads Hendeliowitz, eller hur det nu stavas...
Undervisar i dressyr.
Hälsa gärna till honom från tjejen som hade "skimmel-araben med alldeles för lång man"
Hälsa gärna till er svenska/idrotts-lärare inne på kantzowska också, Robban, från "den galna tjejen i hudik"
Okej, fel sorts häst = arab?? har själv en arab å han är den bästa jag har haft
Ja, min arab gick inte hem hos.. ja, någon. Förutom Mads då.. han gillade min lilla kille! :smirk:
Sorry om jag bryter tråden lite men jag vill bara ge tummen upp för araber: dom är världens ärligaste, vackraste och uthålligaste hästras
vilka ska ha med egen häst? i utbildningen/utanför utbildningen?
*Kl*
Vad är det för "intagnings krav" förutom att man ska ha 285p?
min kompis har en arab fast jag trodde jättelänge att han var sv ridponny blev jätteförvånad när hon sa de fast då när man tänkte på de såg man de lite på huvudet. Han är superfin och dom tävlar FEI så nog kan dom även om folk tror att dom mest är typ till för distansritt
Ska tyvär ej ha med mig häst första terminen (om jag inte lyckas sno med mig hästen mitt i natten de vore väll nått ) Men mamma säger att jag måste lära mig ta hand om mig själv först vilket iof kan vara bra