H
headstrong_
Sv: Vilka har kommit in?!
Verkar så
Haha har dom andra 24 försvunnit ? Tsss =)
Verkar så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, pållarna får stanna hemma även om jag gärna skulle vilja plocka med någon av dom vid sidan av utbildningen (jag rider D-ponny). Du då?
Ahah okeej Nää har ingen egen, jag har haft foderhäst bara
Nervös??
Japp, min mage är full av fjärilar. Men bara en bra-nervös känsla.
Är du igång med packningen än? Jag ska börja nu.
Hehe va bra! Jag ska börja packa snart, vad packar du ner nu då?? =)
shit.. de börjar närma sej
jaaaa jag som har så mkt kvar att göra men ja längtar endå. Alltså jag har en fråga sen ni tackade ja till eran plats har ni fått ngt mer brev från strömsholm eller så? som en bekräftan på att dom sett att ni tackat ja tex.? jag börjar nästan blir orolig över att man blivit glömd eller så ska ringa och kolla tror jag.
Sen så vet jag inte om det är jag som inte fattade lapparna ordentligt eller om det var otydligt det står samling 13:00 med föräldramöte på lappen man fick från strömsholm men på lappen från KZ står det uppropp 9:00. men det kanske man inte behöver vara med på
btw.... va roligt att det blir några killar i klassen iaf
samma här
har inte fått ngt svar efter de.. tkr de stod jättekonstigt om samlig å så.. bara en massa om uppstallning
nån mer än jag som hittat klasslistan?
åhh va bra eller jag menar då är det inte bara jag som är förvirrad
neej va roligt det vore å se en klasslistan, finns den på nätet???
Himlans, nu blir jag nervös!
Några namn känner jag igen i klassen..
yes de gör jag med har packat och rensat lite idag och börjar inse att det är ju ett helt berg med grejjer man måste ha med :S haha....
yes de gör jag med har packat och rensat lite idag och börjar inse att det är ju ett helt berg med grejjer man måste ha med :S haha....
Jag kommer behöva en stor flyttningsbil till allting. Nä men, jag kommer i varje fall behöva en hel hög med väskor och lådor till all packning jag kommer plocka med...