+ på den! Har helt slutat köpa ridhandskar som kostar 10 gånger så mycket och inte är lika sköna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ på den! Har helt slutat köpa ridhandskar som kostar 10 gånger så mycket och inte är lika sköna.
Om du inte testat haukeschmidt så gör det.Jag har haft häst sedan 84 och än har jag inte hittat handskar som är så sköna som Roeckl. De är, när de är som nya, som ett extra lager skinn bara. Så djävla sköna.
Tänker att om jag ska byta ut dem så ska de vara likvärdiga i känsla. De personer som rekommenderat "likvärdiga" har inte kommit i närheten. Dock ska påpekas att jag inte testat alla handskar men försöker testa nya så fort jag kan.
Jag tycker också att de, med det priset, skulle hålla längre. Vill nog hålla med om att de senaste köpen varit sämre kvalitet men nog förbrukar jag dessa när jag tränar som mest. Ingen tvekan.
De går att använda trots att de blir för fula och slitna men bara till en viss gräns.
Hestra verkar inte passa mina händer alls, iaf inte skidhandskarna... De är liksom korta och breda och alla fingrar är lika långa? Jag åker faktiskt skidor i mina vinterridhandskar Hittar inga skidhandskar som ger en bra känsla.Är det någon som provat Hestras ridhandskar? Jag är ganska nyfiken, svenskt bolag och de gör ju bra handskar i andra sporter.
Ok! jag har Hestra vantar inte handskar när jag åker skidor. Korta och breda skulle inte vara något för mig, jag är också sådan att jag får hål i fingertopparna av naglarna och hatar skrynkliga fingrar.Hestra verkar inte passa mina händer alls, iaf inte skidhandskarna... De är liksom korta och breda och alla fingrar är lika långa? Jag åker faktiskt skidor i mina vinterridhandskar Hittar inga skidhandskar som ger en bra känsla.
Japp, gummityglar ä t e r handskar.Ang Roeckl och att dom går sönder snabbt så tycker jag att dom håller bra sålänge man inte rider med gummityglar. Minsta lilla invävt gummi så slits dom mycket snabbare. Så har jag upplevt det iallafall
Nu har jag ett par Uvex och ett par Haukeshmidt på väg hem
Håller helt med, har fått lära mig att Roeckl inte ska användas till gummityglar just för att de inte är gjorda för det.Ang Roeckl och att dom går sönder snabbt så tycker jag att dom håller bra sålänge man inte rider med gummityglar. Minsta lilla invävt gummi så slits dom mycket snabbare. Så har jag upplevt det iallafall