Vilka från Kalmar?

Sv: Vilka från Kalmar?

Vi är många från Kalmar här, Netted, Konie, jag, Anhe (tror inte det blev rätt namn där).... Rena Kalmarmaffian här inne :D:angel:

tog inte med dig för jag trodde du bodde långt utanför :D
men Anhe?! vem är det?

Jag tillhör ju den banan i alla fall:p

Hon med Fantom T.L., heter inte hon Anhe eller nåt här? Eller är det helt fel i maskineriet då?

jag är också från kalmartrakten
fast jag håller mig ju till ponnysarna...

Jag tillhör ju den banan i alla fall:p

Hon med Fantom T.L., heter inte hon Anhe eller nåt här? Eller är det helt fel i maskineriet då?

Räcker upp en hand!

(här är hon med sjuka hästen... )

Anhe? Anhehe :)

:p men då gillar jag nog Anym bättre, fast det är kasst...

Senast ändrad:

Har inte kollat halsen men de tre senaste loppen har varit oerhört dåliga så det ligger väl inte långt från att man misstänker det. Dock har vi tagit blodprov och de vita värderna var skyhöga så någon infektion har vi haft i alla fall. Men nu såg de bra ut i början av veckan så förhoppningsvis kan de köras igång igen.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
252
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Hur är det att bo i Sundsvall? Jag har börjat odla en mycket,mycket lös fantasi om att flytta någonstans som har riktiga vintrar och...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 217
Senast: Oknytt
·
IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar