Vilka Connemaraston har fölat?

C

ccc

DET är jag nyfiken på! Vad blev det, vilken färg och vem är fadern?

Nu har den ÄNTLIGEN kommit. Föddes på valborgsnatten på mamma Valborgs 20-årsdag (fin present ;))
Pappa är Dale Haze. Blev en guling med blå ögon. :smirk:
Stor var han och väldigt söt förstås :love:

Nej. Hon som hade Valborg när hon föddes påstod att hon var säker. Men tydligen inte... :smirk:

Har fotat ett par men datorn är på lagning så jag har inte tillgång till programmet där man laddar in bilderna...
Kanske kan fixa in programmet på den här datorn (det går nog iaf snabbare än att vänta på att den andra kommer hem). Men bilder kommer, det loovar jag :)

Grattis igen, han ser jättefin ut! Litet gulligt huvud ser det ut som han har också. Vad ska han heta?

Jag ska knäppa några bättre bilder idag, så man ser lite tydligare hur han ser ut.
Han ska heta Gondor.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 364
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Piaff
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka