Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är halt och jag har hala vinterskor så behöver köpa broddar. Vet inte om jag ska köpa såna som bara spänns runt hälen eller såna som sitter fast i tå och häl.
Vilka använder ni?
Vilka är bra/inte bra?
Tack! Hade aldrig hört talas om dem innan, ser ju inte ens ut som broddar men funkar de så är det ju bra. Blir de hala när man går på stengolv?Yaktrax är oslagbara IMO. Enda nackdelen är att "gummisnörena" går sönder rätt snart om man går på sandade/grusade ställen, men även när det har hänt funkar de bra länge. Du har halkskydd under hela foten och kan i princip gå som vanligt, inga onödiga spänningar eller så, såvida man inte spänner sig bara för att man går på halt underlag.
Dessutom finns broddarna i rosa...
Blir det inte halt sen när man ska inomhus på stengolv?Jag har icebugs, skor med broddar utspritt över hela sulan alltså. Lätta, extremt bekväma, snygga och jag skulle kunna springa på blankis om jag skulle vilja. Nu när jag går promenader med galen valp i koppel är icebugs mina livräddare
Det låter för jävligt när man går inne . säkert lite halkiga också men bra ute.Blir det inte halt sen när man ska inomhus på stengolv?
När du kollat ut några på apoteket, gå hem och beställ på apotea.se om de finns där. Det är sjukt hur mycket billigare de är. Jag spontanköpte en helt suverän fotfil vid kassan på apoteket för 119 spänn häromveckan. När jag sedan kollade på apotea.se så kostade den 69. Och det var inte ens extraprisVerkar som om jag får krypa till apoteket nån dag och kolla. Att gå är typ omöjligt idag, är inte ens speciellt isigt men massa modd som är som såpa.